zondag 20 mei 2018

Eindelijk 5

5 jaar worden; wat keek ze daarnaar uit...
Ze oefende al vaak met grote broer zijn oude kroon; dat kon je hier al zien; en nu was het eindelijk zo ver :)

Mama, ga je dan een kleedje met bijpassende kroon maken voor mij? --> Ja hoor!
Zo een kroon met aan de ene kant Sien en aan de andere kant een 5? --> Ja hoor!
Mag ik dan zelf de stof kiezen? --> Euh? Ja dan maar zeker :-/

Ik ging met haar naar het leerke en hield mijn hart al vast voor de overdaad aan glitters. Ik sprak met Annemie een code af; als het echt te ver buiten mijn limieten lag dan zou Annemie kleine meid zeggen dat "je er geen kleedje van kan maken" (oeps, bad mommy).
Ik liet haar heel de winkel zien en kleine meid wist binnen de minuut wat ze wilde!!! Iets zonder glitters!!! Iets wat ik echt niet mooi vond!!! En ze was niet meer van haar idee af te brengen!!! Heel even wou ik de code gebruiken maar de twinkeling in haar ogen hield me tegen; kleine meid kreeg waar ze zo wild van was :)

En eerlijk? Ze straalt toch wel fameus :-D



Patroon: -Kroon: zelf getekend
               -Kleedje: Siendress van wensjewat
Stof: Het leerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten