woensdag 4 april 2018

DE rechtdoorjurk

Op slag verliefd; dat is wel het minste dat je kan zeggen als het gaat om de rechtdoorjurk! Eenvoudig met een leuke touch: zo heb ik het graag (al denk ruffelglitterspeciallekesSien er tegenwoordig anders over).
Ik zocht een perfect stofje en vond dat bij les lisettes :) 
Trix zou hier ongelofelijk mee stralen <3 

Gezien ik persoonlijk vind dat de kaptrui (svdhz1), de kleedjes a la carte (svdhz2) en de grafische trui (svdhz3) vrij klein vallen maakte ik dit kleedje dat ook bedacht is door dezelfde 2 fantastische vrouwen ook ruim... Deze keer had dat blijkbaar niet gehoeven :-p

Maar geef toe, mijn ruffelglitterspeciallekesSien staat er toch ook heel mooi mee :)

Gezien ik geen held ben in mijn kinderen te laten poseren maak ik mijn blog met doorgaans foto's uit het dagelijks leven. Deze keer zaten we in Den deugeniet in Ekeren; toch wel aanwezig in onze top 3 van binnenspeeltuinen :)







Patroon: Rechtoorjurk uit stof voor durf het zelvers 3
Stof: Coton and steel van bij les lisettes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten